vineri, 14 februarie 2014

Heeeelp!!! Trebuie sa purtam discutia aiaaaaaa!!!...

Gata, pana aici mi-a fost! Pana acum jumatate de an, Ioana se stramba ca dupa o lamaie cand vedea ca se pupa un el si o ea pe gura..."Oh, ce scarbos! Astia nu-si dau microbi?!"....Ei, bine, fara somatie, de ceva vreme incoace gestul asta i se pare romantiiiiiiiiiiic.....Cand vede indragostiti la tv sau pe strada, incepe sa aiba figura aia de lapte si miere, sa viseze cu ochii deschisi. Ba chiar si-a schimbat si gusturile in materie de 'incultura' tv. Pana acum ii placeau cateva desene de pe Minimax, acum astea i se par pentru bebelusi si a facut o pasiune pentru Violeta, o telenovela pentru adolescenti de pe Disney Channel. Toti colegii ei urmaresc serialul, despre asta se discuta in pauze, iar ea nu poate sa-si riste imaginea recunoscand ca i-a placut ultimul episod din Maestrul Strop...ar fi egal cu o sinucidere sociala...Am discutat mult pe subiectul Violeta, mi-am epuizat argumentele si cum nu-mi place sa inchei disputele cu "faci asa, ca asa spun eu!", am cedat (si nervos) si acum se uita zilnic la acest serial...ba a inceput sa ma corupa si pe mine ca sa aiba cu cine sa comenteze intrigile si indragostelile.
Aseara, film la tv, el si ea se harjoneau dragastos....
Ioana: "Astia se duc sa faca sex!"...
Simt un ciocan in moalele capului pentru ca era ultima replica pe care o asteptam de la ea...
Dupa un moment de amutire, zic, stins: Ce se duc sa faca?!...
-Sex! Cum face toata lumea!...
Iar amutire, iar incerc sa descos sa vad ce si cat stie...dar cu teama de ce ar putea spune pentru ca Filip ciulise urechile deja..
Zic: De unde stii tu de asta?...
-De la scoala, toate fetele vorbesc despre asta...si de la Ilinca...cand am fost la ea, ne-am uitat la Titanic si asta facea Jake cu iubita lui...
Deja nu mai aveam saliva si inghiteam in sec...
-Si ce inseamna asta, mai exact? zic....
-Ei, nu stiu, ca am fost desteapta si nu m-am dat de gol ca nu stiu. Cand a venit vorba, le-am spus ca stiu ce inseamna.....Dar i-am vazut si pe Cocu si Coca (papagalii nostri) ca faceau sex intr-o zi...
-Cum faceau? mimez eu uimirea si curiozitatea in acelasi timp
-Stateau fata in fata, se pupau si dadeau din aripi si din fund....si se pune si-mi arata cum faceau pasarile...
Mi-am dat seama ca ce vazuse ea nu era tocmai actul in sine, ci mai mult o giugiuleala...
Ufffffff!!! Macar bine ca nu i s-a explicat si procesul si mai avem timp sa purtam discutia...dar urgent, ca astia mici sunt mai rapizi ca noi....Desi pare simplu, imi fac o mie de probleme cum si cu ce cuvinte sa-i explic si cat de adanc sa intru in problema...tocmai ca sa nu sune ca un big deal, ci ceva natural, firesc...cum sa-i transmit informatiile astfel incat sa nu-i provoc repulsie, teama sau sa-i stranesc curiozitatea mai mult decat este cazul...
Dar ce ma intriga pe mine....la Ioana in clasa (a 3-a), majoritatea inca mai cred in Mos Craciun...cum s-o impaca asta cu sexul, nu-mi dau seama...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu