marți, 4 februarie 2014

Din categoria Filip la 4 ani...

...sau copiii spun lucruri adevarate..:)


Filip a prins gustul jocurilor pe tableta si nu i-ar mai da drumul. Il rog sa inchida si incep sa-i tin o mica teorie in speranta ca-l conving:
-Filip, nu-ti face bine sa stai atat pe tableta, strici ochii....Si sunt atatea alte lucruri mult mai frumoase si interesante pe lumea asta decat sa pierzi vremea cu jocurile astea. Si fara sa-si ia ochii de la joc, zice:
-Da! televizorul!!
------------------------------

-Mami, cand voi avea 8 ani, cum o sa ma cheme?
-Tot Filip o sa te cheme...
-Si la 40 de ani?
-Tot Filip...oamenii nu-si schimba numele cand cresc sau imbatranesc...Uite, pe tati al tau il cheama Florin de cand a fost botezat si asa-i va ramane numele...La fel e cu toti oamenii..
-Si pe tati cum il striga seful lui la serviciu?
-Florin il striga...de ce intrebi?
- Hmmmm...eu nu cred...eu cred ca il striga "tati"...
------------------------------


Filip o vede pe Sara cu niste pete mici si rosii de la caldura pe fata.
-Sara, ia intoarce-te!
Sara se intoarce cuminte cu fata spre el:
-Sara! Ai varicelaaaaa!!!
-------------------------------

Ma asteptau toti in masina, tati la volan. Eu alerg sa ajung mai repede spre ei, cand intru in masina, Filip:
-Mami, ai un alergat foarte bun pentru varsta ta!
--------------------------------

Filip si mamaie urca panta spre iesirea din Parcul Lia Manoliu. Mamaie se plange ca a obosit si sta sa-si traga sufletul. Filip, plin de compasiune:
-E grea viata la batranete, Mamia!
-------------------------------

Epidemie de scarlatina la gradinita. Panicata iau legatura cu cativa parinti ca sa mai aflu vesti. Ii dau raportul lui Filip dupa fiecare informatie noua pe care o primesc, desi nu era foarte interesat :)
-Filip, tocmai am vorbit cu dna X...
-Cu cine? Si da din umeri, nedumerit..
Ii dau amanunte, ca sa-si aminteasca:
-Filip, ai tu doi frati in grupa de la gradinita....
-Nu am....
-Filip, cum sa nu ai? Ai doi frati la gradi...(si le spun numele celor doi fratiori, colegi cu Filip)
Filip se lumineaza la fata:
-Da, dar nu sunt fratii mei...eu nu am niciun frate la gradinita....
--------------------------------

Il rog peFilip sa se duca sa se spele pe dinti pentru ca este tarziu si este singurul care inca se mai joaca.
Zice:
-Du-te tu prima! sanatatea este importanta si pentru tine!
--------------------------------

-Mami, ce vrea tati sa se faca cand va fi mare?
Eu rad, comentez ceva in minte, dar ii zic:
-Tati, nu-si mai schimba meseria...Cand esti mic iti alegi ce vrei sa faci in viata, tati e deja mare...
-Si ce face tati la serviciu?
-Cum sa-ti explic....tati e un fel de vanzator, dar nu vinde paine, lapte sau jucarii...el vinde internet si alte lucruri complicate la niste firme mari...
-Si tati, daca vinde, inseamna ca ia bani si da rest?

Va urma...:)


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu