joi, 6 februarie 2014

Hai noroc, Filip! :)

In vara am fost invitati la niste prieteni. Toata lumea in jurul mesei, pe veranda. Noi destul de curand intrati in anturaj, deci majoritatea erau necunoscuti carora vrei, totusi, sa le lasi o prima impresie placuta. Gazdele foarte amabile, il intrebau pe fiecare oaspete in parte ce bea, cu ce sa-l serveasca, facand inventarul bauturilor existente:
"Tu ce bei?, "Dar tu ce bei?", "O bere, un vin?", "Poate niste tuica buna, de casa?".
Musafirii, care mai de care, isi exprimau dorinta....evident, mai erau si soferi printre noi...unii incercau sa se scuze: "Doar un suc, suntem cu masina", "Apa plata, azi conduc eu, nu pot sa beau!", "Nu beau tarie, sunt sofer..."
Vine si randul copiilor....Pe masa, o gama variata de non-alcoolice...
-Filip, tu ce bei?
-BERE! vine raspunsul tare, clar, raspicat al copilului meu de patru ani....Toata lumea tace si ciuleste urechile zambind. Eu incerc sa dreg busuiocul, incurcata:
-Filip, mami, esti mic, tu ai voie bere?....
-DA! Pentru ca eu nu conduc!
Au inceput toti sa rada, iar Filip simte nevoia sa completeze:
-Pana la 30 de ani cand o sa conduc, imi trece "imbatarea"....
:)))






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu